søndag 6. mai 2012

TIVOLI!

I dag er det søndag, og pappa og jeg startet dagen med en liten spasertur på løkka. Pappa må ha sin kaffe, og så kjøpte vi boller på Godt Brød og spiste litt selv og ga resten til endene ved Akerselva. Det er liksom vår "greie" - stas!! Og mens vi koste oss ute lå mamma hjemme og sov...Etter dette tok pappa og jeg oss en velfortjent formiddagslur, og når jeg våknet fra den var jeg klar for dagens hovedgesjeft- tivoli! Mamma og pappa hadde lovet meg en tur på tivoli og karusellkjøring idag, og det hørtes spennende ut selv om det var noe uklart for meg hva det egentlig var. Og tenk- akkurat da vi var på vei ut døra ringte mamma sin venninne Maria som tilfeldigvis var i byen sammen med Julia og Frida, og de ville gjerne dra på tivoli sammen med oss!!

Og tivoli var stor suksess! Til tross for at det var en kald fornøyelse...

Tekoppene!!

Kjøre bil!

Høyt opp i lufta!

Nydelige Julia og Frida (sistnevnte litt skeptisk...)


Tivolikos med sukkerspinn og klubbe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar